PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

piątek, 10 października 2014

dzień nauczyciela

Najpierw chcę Wam pokazać nie moją pracę, ale myślę, że koleżanki się nie obrażą. Jest to zaproszenie jakie dostałam z okazji Dnia Nauczyciela. Bardzo mi się podoba, więc pomyślałam, że warto się pochwalić:




Ja z okazji tego święta przygotowałam dla mojego syna czekoladowniki. Mój syn uczy się w tej szkole, w której ja pracuje, więc trochę to wygląda jakbym chciała się podlizać moim koleżankom, ale nie taka jest moja intencja. Sama wolałabym dostać coś innego niż kwiaty, więc nie chcę, żeby mój syn wręczył banalny bukiet kwiatów. Ponieważ październik kojarzy mi się ze złotą jesienią i wrzosami, więc tak postanowiłam je przyozdobić:


stempelek z tej strony


sentencja stąd

15 komentarzy:

  1. Zaproszenie sówkowe bardzo fajne , oryginalane. A czekoladownik jak najbardziej nie będzie banalnym prezentem. Będzie super !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszenie świetne, a pomysł na czekoladownik bardzo fajny, kwiaty zawsze sa piekne ale fajnie jest dostać czasem coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna forma zaproszenia. Czekoladowniki będą w sam raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne i sowa mądra głowa ale ten jesenny to już cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały prezent-sowa jest obłędna

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba pomysł na jesienne czekoladowniki - wyglądają uroczo i niebanalnie. A sówka jest kapitalna!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj ...trafiłam tutaj dzięki Lidzi :) Cudna ta karteczka:) Z miłą chęcią zostaje na dłużej ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :) Trafiłam tutaj dzięki Lidce :) Bardzo mi się tutaj podoba i chyba zostanę na dłużej :)
    Bardzo fajny pomysł na takie oryginalne prezenciki dla nauczycieli. Bo to jest o wiele lepsze od kwiatków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sówka, a karteczka i oryginalna jak na Dzień Nauczyciela. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły warte upowszechnienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaproszenie-sowa świetny pomysł, ale ozdobienie Twojego czekoladownika bardzo, bardzo oryginalne ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ta sówka:) A czekoladownik piękny i pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy pomysł na miły prezent :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)