PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 19 maja 2019

Dzień Dobrych Uczynków - wymiana

Zapisałam się na wymianę z okazji Dnia Dobrych Uczynków.






Ja swoją paczkę przygotowywałam dla Marioli. Jednym z warunków było wysłanie czekolady, więc stwierdziłam, że zamiast tradycyjnej kartki zrobię czekoladownik z życzeniami:






Oprócz kartki i czekolady miał się w paczuszce znaleźć drobny upominek. Mówią, że pierwszy pomysł najlepszy i w tym przypadku też tak było. Miałam wiele pomysłów, ale zrealizowałam ten pierwszy, a mianowicie serduszko zawieszkę z kwiatkami ze wstążki:






A tak prezentuje się cała paczuszka:






Ja natomiast otrzymałam prezent od Małgorzaty Zoltek. Uraczyła mnie śliczną karteczką z tulipanami:






Dostałam też fajnego wyszywanego kwiatka. Listki odpadły w czasie transportu, więc nie wiem czy są przyklejone tak jak wymyśliła to Małgosia:






No i jeszcze na koniec cała paczuszka:




11 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)