PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

piątek, 6 lutego 2015

setny post

No właśnie dziś mam okazję napisać setny post. Bardzo się z tego powodu cieszę i w związku z tym przygotowałam małą niespodziankę. W pierwszej wersji miało być rozdanie, ale potem pomyślałam o czymś innym. I w ten sposób powstał pomysł, żeby upiec dwie pieczenie za jednym ogniem. Zaraz wyjaśnię o co mi chodzi, ale najpierw banerek:



obrazek znaleziony w sieci



Ponieważ ostatniego marca mam urodzinki, to chciałabym, aby chętne osoby wykonały dla mnie kartkę z życzeniami. Proszę, aby w środku znalazł się Wasz adres zwrotny, żebym mogła przesłać Wam niespodziankę. Ważne jest, żeby karteczka dotarła do mnie do 31 marca, a ja postaram się w pierwszych dniach kwietnia odwdzięczyć małą niespodzianką. I w ten sposób uczczę moje urodziny i setny post.
Zasady są proste zapisujemy się do zabawy podając w komentarzu e-mail, na który będę wysyłać mój adres domowy. Jeżeli ktoś chce może umieścić banerek u siebie, ale nie jest to konieczne. No i tyle. Zatem czekam na chętnych do zabawy.

27 komentarzy:

  1. To ja Tobie podwójnie gratuluję i życzę Ci Sto Lat!, Spodobało mi się to co napisałaś i jako pierwsza wyrażam chęć zrobienia dla Ciebie kartki - danutast@tlen.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 100 posta ! I bardzo chętnie dołączam się do zabawy ! :))
    Już dzis życzę wszystkiego najlepszego i jeszcze raz gratuluję !! *-*
    aniusia373@gmail.com Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Garatuluje setnego posta!
    Bardzo chętnie wyślę karteczkę!
    mch_152@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 100 posta :) Z tej okazji życzę Ci żebyś dobijała następne setki i miała wiernych czytelników :)
    Podaję swojego maila, bo i tak miałam to zrobić w związku z zabawą Podaj Dalej :)
    paszczak08@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję setnego posta. Super pomysł wpadł Ci do głowy z tym "coś za coś". Wprawdzie bawię się już u Hubki38/ Ewy/w wymiance Urodzinowej, a w karteczkach nie jestem zbyt mocna, więc mam motywację, by coś jednak własnoręcznie wymodzić.
    mój mail atunad1959@wp.pl
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem słabo karteczkowa ale może podołam :) diana.art@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Świetny pomysł. Myślę, że i ja z Wami się pobawię, życząc Tobie już dziś - wszystkiego dobrego na te podwójne święto. Lubię robić kartki, może nie są takie piękne jak czasem oglądam, ale może się spodoba.

    wona.kolo@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję 100 posta i życzę jeszcze wielu kolejnych :))
    Z przyjemnością dołączę do zabawy :) - elzpla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie się zabawię i wyslę ci karteczkę nba urodziny

    p_Elunia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny pomysł, ja chętnie CI wyślę karteczkę, a mało tego jeszcze Ci wyślę prezent z mojej wymianki urodzinowej :) A adresik Twój już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No musze przyznac , że bardzo fajny pomysł . Podoba mi sie jak najbardziej . Chetnie zrobie dla Ciebie karteczkę. Gratuluje 100 posta . ładna liczba trzeb przyznać :-)
    anniwa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie się dołączę :)
    Tyle okazji na raz to trzeba uczcić! :)
    mój mail: justyna.kostek9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie biorę udziału w żadnych wymiankach, konkursach itp., ale dla Ciebie zrobię wyjątek, jeśli mnie skleroza nie dopadnie... A_F_C@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 100 posta:)

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne Gratulacje :) Oczywiście chętnie prześlę karteczkę :) aparte19@gmail.com Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny pomysł! A i serdecznie gratuluję tak ważnych wydarzeń! Z ogromną chęcią zapisuję się ...barbaraniezgoda3@gmail.com i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję mailowo i chętnie pogratuluję pocztowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak, jeszcze e-mail: aldikaldi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I u mnie niebawem setny post się pojawi, a Tobie życzę przynajmniej 1000 wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również przyłączam się do życzeń i zabawy oczywiście:) mój adres zaczarowanypapier@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł:) nerwusia@wp.pl

    Zapraszam na morską wymiankę:)
    http://dekupagekinii.blogspot.com/2015/02/tak-na-zakonczenie-zimy-poczatek-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 100 posta, to takie nasze małe szczęścia i popatrz jak niewiele potrzeba :)
    Sama mam w marcu imieniny, więc " świętujemy razem ", chętnie wyślę karteczczkę. Pozdrawiam :)
    mojapasjaija@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały pomysł !
    Chętnie podeślę karteczkę z urodzinowymi życzeniami....
    proszę o adres: baran.agata@vp.pl
    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł! Gratuluję setnego posta!
    Chętnie przyłączę się do zabawy :)
    kulsk3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję:) A ja mam urodziny 30 marca:)

    OdpowiedzUsuń
  26. już nie zdążę ale serdecznie gratuluję!
    100 to fajna okazja do poświętowania :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)