PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

wtorek, 2 września 2014

sierpniowe zlecenie

Jak pisałam miesiąc temu wpadła mi w ręce nieplanowana praca. Do końca sierpnia musiałam zrobić jajo strusie, trzy gęsie i dwa kurze metodą drapaną dla Stowarzyszenia LGD "Kraina Dinozaurów". Podpisałam z nimi umowę o dzieło, więc musiałam walczyć i powstał taki komplet:









No i zbliżenia na poszczególne jaja:




























14 komentarzy:

  1. Piękne jajeczka i jeszcze nawet z napisami... super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jaja :D I to końcem lata ;) Ale za to jakie piękne! Zawsze je podziwiałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała jajka! Wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko są piekne oczu odewac nie można. Jestem w szoku jak mozna coś takiego zrobć !!!! Gratuluję talentu !!! PI EKNE !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie one są piękne! :) Zawsze podziwiałam osoby, które potrafiły takie jaja robić, bo mnie jakoś nie wychodziło.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne letnie pisanki! a klient nasz pan więc o tym się nie dyskutuje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajo strusie!? Oj, to roboty było sporo! Ale wyszło pięknie a szansa, że trafi się jeszcze większe jajko jest minimalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne! Napracowałaś się.

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudne! i jak misternie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne jajeczka! zazdroszczę bo ja tak nie potrafię drapać:)
    Pozdrawiam i miłej soboty życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisanki piękne i staranne. Wiem jak trudno drapać na jajku, tym bardziej doceniam Twoją prace.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)