PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 9 marca 2014

Przygarnij kurczaka

Ponieważ siedzę teraz w domu, to mam więcej czasu na swoje hobby. Powstaje, więc też więcej moich prac. Postanowiłam podzielić się, w związku z tym, z Wami moimi dziełami. Ogłaszam zatem rozdawajkę:
Tak jak w tytule do przygarnięcia jest kurczaczek taki jak na zdjęciu oraz niespodzianka, której nie zdradzę. Osoby chętne zapraszam do pozostawienia informacji w komentarzu pod tym postem oraz umieszczenia zdjęcia u siebie w nowym poście z linkiem do tej informacji. Zgłoszenia do 1 kwietnia włącznie, a 2 kwietnia wylosuję osobę, do której powędruje ten kurczaczek i jeszcze drobna niespodzianka.

Serdecznie zapraszam do zabawy :)

5 komentarzy:

  1. Chętnie przygarnę takie cudo:)), już w wcześniej go zauważyłam. Pozdrawiam słonecznie.Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kurczak:) Chętnie go przygarnę;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny. Marzę o karczochowym jaju od dawna więc oczywiście chętnie go przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie, z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po ślicznego kurczaczka :)
    Baner wstawiłam na swoim blogu. Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)