PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

poniedziałek, 11 lutego 2013

walentynkowo

Ponieważ walentynki zbliżają się wielkimi krokami, to wstawiam dziś serducho wykonane ze wstążki. Wszak, to akurat, nie było wykonane na walentynki, ale na rocznicę ślubu mojego brata. Takie bardziej walentynkowe (czyli w kolorze czerwonym) też mam, ale jeszcze nie zrzuciłam z aparatu tych zdjęć, więc dodam je innym razem. A dziś w kolorach brązowo - beżowych:


To jest pierwsze serce wykonane przeze mnie tą techniką, więc trochę taki nie wypał. Potem dopiero przemyślałam, że powinnam je wykonać w drugą stronę. No, ale człowiek uczy się na swoich błędach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)