PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

poniedziałek, 5 maja 2014

sal ROSETTA po raz pierwszy

dziś pokażę Wam małe postępy w salu ROSETTA. Długo myślałam nad doborem materiałów, bo nie mogłam zdecydować się ani co do  koloru kanwy, ani co do koloru muliny. W końcu zdecydowałam, że kanwa będzie biała a mulinę wybrałam w dwóch odcieniach brązu. Jasny do ramek, a ciemny do wewnętrznych wzorków. Nie wiem jak to wyjdzie, ale zobaczymy później, bo najpierw postanowiłam wyhaftować ramki, a potem wnętrze






No i jeszcze w międzyczasie zrobiłam kartkę urodzinową


8 komentarzy:

  1. No to poszłaś, jak burza:). Pozdrawiam o poranku:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no muszę nadrobić teraz, bo w kwietniu nic nie zrobiłam

      Usuń
  2. Karteczka śliczna i życzę Ci dużo energii w sal-u:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozetka już zaczyna ładnie wyglądać, a karteczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę,że wyjdzie świetnie;)
    Bardzo lubię takie własnie wzory,więc czekam na finisz pracy.
    Kartka bardzo delikatna,ale bardzo sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa bardzo jestem tego salu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)