PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

czwartek, 22 stycznia 2015

dzień babci i dziadka

Wczoraj był dzień babci, dziś dzień dziadka, więc trzeba było przygotować z tej okazji prezenty. W pierwszej wersji chciałam zrobić świeczniki, ale moja mam ma ich już tyle, że stwierdziłam nie bardzo. Chciałam zrobić takie same prezenty dla wszystkich, więc musiałam pomyśleć o czymś innym. No i w końcu zrobiłam różę z krepiny, choć za bardzo z nich zadowolona nie jestem. Kiedyś wyszły mi lepsze niż tym razem, ale trudno. W rolce po papierze toaletowym zrobiłam dziurkaczem otworki, w których zamocowałam wstążeczkę i okleiłam ją wełną czesankową. Do środka wkleiłam różę, a rolkę ozdobiłam suszonym plasterkiem jabłka i bluszczem. No i powstały takie trzy zawieszki do okna:





 








17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, żeby zrobić coś ciekawego, wcale wiele nie trzeba. Prezenty pewnie się podobały.>}

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem tak jest, że gdy bardzo nam zależy na prezencie, nie wychodzi tak, jak byśmy chciały... Twoje róże są śliczne i bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, coś innego i cos ładnego !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tymi zawieszkami! Uważam, że prezentują się slicznie:)
    Dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzeba matką wynalazku. Jednakowe prezenty dla dziadków, tak powinno być i wcale te róże nie są nieudane. Jesteś za bardzo krytyczna względem siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne są te róże.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miałaś fajny pomysł, wygląda super. Co my byśmy zrobiły bez tych rolek od papieru toaletowego...? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ! Takie inne :)))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł, wyglądają bardzo dekoracyjnie!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mawiam, że rolki po papierze toaletowym mają w sobie WIELKI potencjał :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł. Niby zwykły papier toaletowy a ile pomysłów, nawet jak już się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł. Takie coś fajnego i oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalny pomysł :) Całość wygląda fantastycznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)