PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 28 lutego 2016

9 kartek w 9 tygodni - etap V

http://hubka38.blogspot.com/2016/02/v-etap-zabawy-karteczkowej.html



Oj jakieś choróbsko się do mnie znów przyplątało. Mam zawalony nos, ze oddychać nie mogę. Ledwo żyję i wszystko znowu na ostatnią minutę robię, ale mam nadzieję, ze się wyrobię z wszystkimi zabawami.



Z guziczkami zrobiłam dwie karteczki:







6 komentarzy:

  1. Super karteczki :) bardzo podoba mi się całe jajko guzikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale się nakleiłaś guziczków, super

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Guzikowa pisanka jest fantastyczna! :) Pozdrawiam i zachęcam do udziału w głosowaniu na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze to całe guzikowe jajo jest świetne!! Szkoda że sama nie wpadłam na taki pomysł, bo guzików Ci u mnie dostatek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Guzikowa pisanka jest świetna. Mam nadzieje, że zdrowie już wróciło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)