PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 5 marca 2017

jeszcze, a może już komunijnie

wprawdzie kartki robiłam w zeszłym roku, ale jeszcze nie zdążyłam ich pokazać. A tu już nowy sezon komunijny się zbliża ;) Do każdego wzoru mam dwie wersje kolorystyczne różową dla dziewczynki i błękitną dla chłopca. Pierwszy wzór oczywiście ze skarbnicy pinterestu:










Natomiast wzór poniżej znalazłam dawno temu na chomiku:





Dorobiłam tylko napis IHS i powstały takie karteczki:








8 komentarzy:

  1. Kornelko! Bardzo ładne karteczki , Takie delikatne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejjjj nie mogę oderwać oczu !! Piękności <3 gratuluje zdolności i wykonania <3 Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki i piękne hafty m wzorki są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to niewiele potrzeba, żeby stworzyć piękną i elegancką kartkę, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromne i jednocześnie bardzo eleganckie. :) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i ponad czasowe:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki , bez przesytu , a eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)