PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

sobota, 6 stycznia 2018

podaj dalej i kartka

Wczoraj jak wróciłam do domu, to czekała już na mnie niespodzianka, paczuszka od Beatki. Oczywiście jak tylko znalazłam troszeczkę czasu, to od razu rozpakowałam. Moim oczom ukazały się same wspaniałości:













Cudowności po prostu. Beatko bardzo Ci dziękuję. I zgodnie z zasadami zapraszam dwie kolejne osoby, które chciałby otrzymać prezent ode mnie, a następnie zorganizować zabawę u siebie. Na przygotowanie paczuszki jest rok czasu.



I jeszcze pokazuję kartkę, która powstała na urodziny kolegi mojego syna:



14 komentarzy:

  1. Super prezenciki i super kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło dostawać takie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty dostałaś:) A karteczka z misiem jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty dostałaś, a karteczka urodzinowa jest śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ekspresowo doszła paczuszka ! Cieszę się ,że prezent się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kornelio! Piękny Prezent otrzymałaś, A Karteczka urocza - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty. Urodzinowa karteczka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny i piękny prezent. Piękna karteczka urodzinowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)