PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

piątek, 5 kwietnia 2024

5/2024 - prezent od Beatki

 Nasza blogowa koleżanka Beatka zrobiła mi śliczny prezent urodzinowy. Paczuszka dotarła do mnie w Wielki Czwartek, ale rozpakowałam ją dopiero w moje urodziny. Ciężko było szczególnie moim ciekawskim dzieciakom, ale daliśmy radę:


W końcu nadszedł ten upragniony dzień, kiedy całą rodzinką rozpakowywaliśmy paczuszkę, a w środku takie cudowności znalazłam:












Dziękuję Ci Beatko, za ten cudowny prezent. Wszystko jest śliczne, a baranek skradł serca wszystkich domowników.

6 komentarzy:

  1. Cieszę się razem Waszą radością 🙂😚

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin. Spóźnione ale szczere życzenia. Zdrowia przede wszystkim. A Beata zrobiła Ci super niespodziankę !!
    Wszystko piękna i tak sobie myślę że na Święta Ci się przydały !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent, spóźnione ale najlepszego dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione, ale szczere z głębi serca płynące życzenia urodzinowe Ci przesyłam wszelkiej pomyślności i samych dobrych ludzi na Twojej drodze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Cię Beatka obdarowała, ma naprawdę złote serce. Przyjmij i ode mnie najserdeczniejsze choć spóźnione życzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)