PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

czwartek, 6 czerwca 2024

7/2024 - majowe prace

 Maj minął mi szybko, ani się obejrzałam i już czerwiec. Nawet posta nie zdążyłam na czas napisać. Niewiele się działo w kwestii robótek ręcznych, bo inne zajęcia zaprzątały mój czas.

Z robótek ręcznych powstała zawieszka do okna. Muszę jeszcze trochę nad tym popracować, bo trochę nie udała się mi. No, ale trening czyni mistrza, więc się nie zrażam tylko wyciągam wnioski



No i przeczytałam książkę Ilony Gołębiewskiej - "Pragnienia"



2 komentarze:

  1. No cóż są sprawy ważne i ważniejsze !! I tak Ci się chwali że coś tam zrobiłaś i przeczytałam jedną książkę.
    Pozdrawiam i życzę oby czerwiec był bardziej robótkowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się zawieszka bardzo podoba! Fakt, czas pędzi naprawdę szybko, ja sam czasem łapię się za głowę i nie nadążam za tym wszystkim.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)