PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

poniedziałek, 10 lutego 2014

aniołek i kartka

Dziś pokażę Wam aniołka, którego wyhaftowałam w zeszłym roku. Miał być prezentem na urodziny, ale nie zdążyłam kupić ramki. Z resztą do dziś jej jeszcze nie mam. Muszę ją wreszcie kupić. A oto obrazek:

No i kartka, którą zrobiłam na roczek dla siostrzenicy mojego męża. Muszę jeszcze pomyśleć nad pudełkiem do którego ją włożę, bo do koperty się nie zmieści. Jest to kartka z okienkiem. Pierwszy raz robiłam takie okienko, więc nie do końca jest to tak jak to sobie wyobrażałam. Już mam pomysł jak muszę to poprawić. Zobaczymy czy pomysł jest w porządku:
Tak wygląda przy zamkniętym okienku, a przy otwartym w ten sposób:
Zabawę z quillingiem dopiero zaczynam, więc ten kwiatek jeszcze nie jest taki doskonały, ale popracujemy nad tym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)