PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 1 maja 2016

ktoś ma ochotę poczytać?




Książkę tę kupiłam pod koniec lutego zupełnie przypadkiem. Szukałam jakiś nowości i natknęłam się na drugą część tej powieści. Była informacja, że można ją czytać bez znajomości pierwszej, ale ja tam lubię czytać w całości. Kupiłam, więc obie części i teraz już wiem, że kupię też trzecią, którą mają wydać w 2017. Opis był zachęcający:



"Joanna to czterdziestoletnia nauczycielka samotnie wychowująca nastoletnią córkę Lusię. Zmęczona pracą zawodową postanawia iść na urlop zdrowotny i zacząć realizować swe marzenia. Zamiast odpoczywać, musi jednak wyjechać, by zaopiekować się chorą ciocią. Pobyt w Starogardzie Gdańskim okazuje się pełen niespodzianek. Joanna zaczyna pisać, prowadzi "śledztwo" dotyczące przystojnego sąsiada i udziela się w hospicjum, przede wszystkim jednak wskutek tych doświadczeń całkowicie odmienia swe życie."



Czytało się ją bardzo przyjemnie, książka ma 240 stron. Fajna obyczajowa opowieść napisana w zabawnym tonie, choć czasami pojawia się trochę powagi. Polubiłam tę autorkę i na pewno poczytam też inne jej książki. Jak pisałam mam też drugą część: "To się da", jeżeli będziecie chętni to za jakiś czas mogę puścić w obieg i drugą. Dajcie znać w komentarzach, czy jesteście chętni na drugą część.


Zasady są następujące:
1. Udział w zabawie może wziąć każdy kto ma ochotę poczytać tę książkę.
2. Zapisy trwają do końca maja 2016, proszę zostawić komentarz wraz z informacją, czy zgadzacie się  na wysyłkę zagranicę (gdyby ktoś z zagranicy też miał ochotę poczytać).
3. Na przeczytanie książki macie dwa tygodnie, ale jak ktoś skończy wcześniej, to wysyła książkę dalej. Wysyłka listem poleconym na koszt własny.
4. Do książki dokładamy malutki prezencik (może być własnoręcznie przygotowany lub kupiony) z bilecikiem informującym kto go przygotował. Proszę też wpisać się do pamiątkowego zeszytu dla mnie.
5. Zachęcam do wstawienia podlinkowanego banerka na swoim blogu, żeby więcej osób dowiedziało się o tej książce.
6. Kolejność wysyłki zostanie ustalona na początku czerwca i wtedy też poleci książka ode mnie do pierwszej osoby.

15 komentarzy:

  1. Z przyjemnością przeczytam tę pozycję. Opis mnie zaciekawił. :)Wysyłka na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam tę książkę i kolejną część.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tyle książek do czytania bo i swoich w domu i jeszcze szefowa mi znosi, że aż już czasu mi na nie brakuje. Więc zapisywać się nie będę ale kto wie, może kiedys wpadnie mi w ręce to chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa tygodnie? To dla mnie stanowczo za krótko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, możemy zrobić tak, że do Ciebie książka poleci na końcu i będziesz czytać tyle ile będziesz potrzebowała

      Usuń
  5. Z miłą chęcią się zapisuję i wysłać daleko też mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja chetnie. Nie mieszkam w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie się przyłączę do zabawy:) Uwielbiam pochłaniać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętna. Kocham czytać polskich autorów.Mam nadzieję że drugą część też puścisz w obieg!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się ze zdążyłam:-) zapisuje się, wysyłka na terenie Pl , druga częścią również jestem zainteresowana:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przeczytam tę książkę, drugą część też;-) Mam nadzieję,że pobyt w sierpniu w szpitalu i chyba w październiku na rehabilitacji mi w tym nie przeszkodzi.
    Wysyłka na terenie Pl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem chętna, wysyłka w PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam i teraz wiem, że i drugą część bardzo bardzo chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy można zrobić aktualizację, gdzie książka obecnie jest?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj dostałam książkę od cecyliarodzinaidom, - http://cecyliarodzinaidom.blogspot.com/ nie wiem do kogo mam wysłać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)