PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

czwartek, 5 maja 2016

robótkowy hasiok 2016 - maj

W kwietniu trochę tworzyłam przy użyciu papierów, nici i wełny, więc trochę śmieci wylądowało w moim śmietniczku. Wydaje się całkiem pełny, ale po upchaniu dużo jeszcze się zmieści:






Trochę przystopowałam z moimi pracami, bo więcej czasu spędzam z dziećmi na dworze. Chyba trochę przeceniłam swoje możliwości. Nie zdążyłam z kartka na zabawę u Inki, do Hubki38 też nie zdążę. Mówi się trudno, ale żal mi, że tak się stało.

2 komentarze:

  1. Terminów w tych zabawach nie znam, ale może jeszcze zdążysz? I to na zupełnym luzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hasiok i szybko go zapełniasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)