PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

piątek, 20 maja 2016

sówki, róża i ...

Do napisania tego posta zabierałam się już od kilku dni, ale ciągle coś w drogę wchodziło i nigdy nie zdążyłam. Trochę zwolniłam tempa w tworzeniu, ale nie dlatego, że mi się nie chce. Po prostu nie mam kiedy.



Jakiś czas temu na blogu DIY znalazłam kurs na wykonanie sówki na drutach. Tak mi się spodobało, że zrobiłam od razu trzy:












A w tym tygodniu pojawił się kurs na różę. Tym razem zrobiłam tylko jedną, czerwoną, ale pokażę ją w dwóch odsłonach:









Wyrobiłam się też z paczuszką z zabawy podaj dalej, która już dotarła do Beaty. W ramach zabawy poleciała do niej pierwsza sówka, ocieplacz na kupek, notes, słodkości i przydasie:












Dotarła też jakiś czas temu do mnie paczuszka imieninowa od Ke$ha DIY, którą możecie zobaczyć tu.

16 komentarzy:

  1. Przesłodkie te sóweczki. Fajny prezent poleciał do Beaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie "podaj dalej". Jak się poogarniam to być może powrócę do niej :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kornelko! Sówki są urocze ta biała najbardziej mi się podoba, różyczka też jest piękna a prezenty piękne wysłałaś i otrzymałaś - Pozdrawiam gorąco i miłego Weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sowy :) od dawna korci mnie zrobienie takiej wstążkowej okładki i widząc każdą kolejną utwierdzam się w przekonaniu, że muszę ją w końcu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie miłe, kochane sóweczki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak tak sówki są urocze, jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówki są urocze, a i prezent dla Beaty niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie wesołe sówki. podziwiam bo ja na drutach to nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sówki są przeurocze! a paczuszka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa okładka notesa, pierwszy raz taka widzę:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sówki swietne...ja z drutami niezbyt się lubię...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sówki są urocze. Dziękuje że skorzystałaś z kursu. Zapraszamy ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, fajnie, ze dolaczylas dow spolnej zabawy na blogu D.I.Y :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)