PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

czwartek, 19 marca 2015

wielkanocnych kroszonek ciąg dalszy

Na początek dziękuję Wam bardzo, że zawsze można liczyć na Was i wypełniliście ankietę, o której pisałam tu. Jesteście niesamowite.

Dziś mam do pokazania tylko jedną. Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia drugiej, bo wyruszyła wcześniej w świat. Tak to jest jak nie zrobi się zdjęcia od razu po jej wykonaniu, a potem nadarza się nabywca w najmniej oczekiwanym momencie. No trudno, po prostu jej nie zobaczycie:





A i jeszcze jedna sprawa, moje strusie bierze udział w KONKURSIE CORICAMO. Jeżeli się Wam podoba, to proszę o polubienie go ;)

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)