PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

piątek, 7 sierpnia 2015

kartka ślubna

uff, wzięłam zimny prysznic i czuję się trochę lepiej, ale w pokoju dalej upał. I nie ma co liczyć, że nocą się ochłodzi, bo zapowiadają w nocy 23 stopnie. Masakra, nie znoszę takich tropików.

Mimo upałów udało mi się w końcu skompletować zaległe prezenty i je wysłać, ale pochwalę się nimi w przyszłym tygodniu jak już dotrą na miejsce. Jeszcze mam tylko zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów, ale to już powoli też nadrabiam

Lato to czas ślubów, więc i u mnie tworzą się ślubne kartki. Oto jedna z nich:





W zamierzeniu nie miało być stempelka, ale życie pisze inne scenariusze. Mój trzyletni syn dorwał się do długopisu i postanowił postawić autograf na mojej pracy. W pierwszym momencie myślałam, że będę musiała to wyrzucić, ale potem postanowiłam uratować zakrywać autograf stempelkiem :)

7 komentarzy:

  1. Super karteczka, fajnie CI ten haft matematyczny wychodzi.
    U nas dziś od rana prawie 30 stopni, uffff jak życ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie z tym stemplem wygląda :) dzieci zawsze chcą pomagać ;) skąd ja to znam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza i delikatna karteczka Kornelio - właśnie zauważyłam w adresie mailowym jakie masz piękne imię!
    Ja też marzę o deszczu ale nawałnic się boję, bywają groźne.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę Ci miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ,autograf też potrzebny haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna w swej delikatności karteczka :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, super wyszło ;) Też od niedawna robię kartki ;)
    Pozdrawiam
    Randa
    Pudełko w piwnicy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)