PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

środa, 7 października 2015

domowe przetwory

W niedzielę w naszej szkole odbył się piknik rodzinny - "zdrowo, na sportowo". Mój syn miał swój udział w pokazie tańców, bo chodzi na zajęcia taneczno - ruchowe. Wiele się działo, ale między innymi można było zakupić domowe przetwory przygotowane przez rodziców. Ja też mam w tym swój udział - przygotowałam mus jabłkowy:







11 komentarzy:

  1. Ale fajny, to znaczy mus jak mus, na pewno bardzo dobry, ale ten nazwę to "kapelutek" na słoiczku jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takimi ubrankami to ja też bym zakupiła, a na pewno też jest pyszny- ja je wyjadam wprost ze słoiczków :p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z Lidzia , wyszywany napis jest świetny , szkoda tylko , że nie wszystkie słoiczki taki dostały , ale pewnie czasu brakło, czyli samo zycie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no miały być wszystkie tak ubrane, ale brak czasu zweryfikował zamiary

      Usuń
  4. czy mus to taki rodzaj dżemu?
    bo nie znam tego wynalazku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś w tym stylu, jabłka obieram, kroję na ćwiartki, wydrążam gniazda. Do garnka wlewam odrobinę wody na dno, wsypuje jabłka i cukier. Na małym ogniu cały czas smażę aż jabłka całkowicie się rozpuszczą

      Usuń
  5. Nie dość, że zdrowy to jeszcze pięknie opakowany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham mus jabłkowy szczególnie do naleśników ;) i jak pieknie te słoiczki wygladają

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda i pewnie wyśmienicie smakuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)