PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

poniedziałek, 8 lutego 2016

dzień ptasiego mleczka

Nasza kochana Lidzia ma tyle wspaniałych pomysłów. I po raz kolejny zorganizowała całoroczną wymianę kartkową. Tym razem tematem są nietypowe święta. W styczniu był to dzień ptasiego mleczka. Nie miałam pomysłu na karteczkę, szukałam inspiracji w internecie i nic ciekawego nie znalazłam. Aż tu pewnego wieczoru wpadłam na pomysł, aby przygotować pudełko w kształcie kostki ptasiego mleczka. Obowiązkowy był żółty kwiatek, więc zrobiłam na szydełku według mojej koncepcji. Cieszę się, że moje pudełeczko otrzymało tyle głosów, aby stanąć na drugim miejscu na podium. Moja nietypowa karteczka wraz z herbatkami poleciała do Lucy z Mazur:






Ja natomiast swoją karteczkę dostałam od Konopek:




9 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)