PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

czwartek, 19 maja 2022

Powrót do blogowania

 Dzisiaj mija dokładnie trzy lata, kiedy napisałam ostatniego posta. Tyle się działo, że na blogowanie nie starczało mi już czasu. Mam nadzieję, że powoli będę wracała do blogowania. Sporo czasu niestety musiałam poświęcić swoim dzieciakom i nawał obowiązków wyeliminował mnie z wirtualnej rzeczywistości. Na swoje hobby też za dużo czasu nie miałam, robiłam wszystko na ostatnią chwilę, że nawet nie miałam czasu na fotografowanie. Powoli się to zmienia, więc mam ogromną nadzieję, że nie jest to jednorazowy post.


Maj to czas komunii, więc przed tym wielkim świętem trzeba było przygotować zaproszenia. No i takowe też poczyniłam:







Stempelek wykorzystałam z pinterestu.

No i zaproszenie komunijne wykonane haftem matematycznym:



wzór a napis IHS sama wykonałam


A na deser dwie kartki komunijne w wersji dla dziewczynki i dla chłopca:








9 komentarzy:

  1. Świetnie, że wróciłaś :)
    Zaproszenia i karteczki bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno zaproszenia jak i kartki urocze 🙂
    Witaj z powrotem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje prace Kornelko, najbardziej mi się spodobały te wykonane haftem matematycznym - super efekt! Fajnie, że zdecydowałaś się wrócić:) Życzę Ci więcej wolnego czasu, takiego na realizację swoich pasji. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki przepiękne❤️. Dobrze, że wróciłaś Kornelko, łap chwilę dla siebie i swoich pasji. Czekam na więcej Twoich prac😁. Pozdrawiam cieplutko i majowo😘. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że jesteś ponownie. Trochę się przez ten czas pozmieniało ale mam nadzieję że szybko te zmiany ogarniesz. Czasem fakt czasu nie ma , ale... każdy robi swoim tempem i na na co ma ochotę. Fajnie że zawitałaś do mnie. Haft matematyczny bardzo lubię, choć już dawno nic w nim nie robiłam . Zaproszenia i kartki wyszły Ci świetnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że wracasz :D
    Doskonale rozumiem zawirowania i wszystkie życiowe sprawy, sama teraz mam na głowie z mężem przeprowadzkę. Ale staram sie powoli wracać, choć nie ukrywam że przerwy mam spore w regularności na blogu :)
    Nie mniej, dobrze Cię widzieć w Twojej przestrzeni blogowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło Cię widzieć z powrotem. Zaproszenia piękne i eleganckie, ten haft nadaje wiele uroku.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Mam nadzieję, że komentarz nie zniknie, bo ostatnio blogger szaleje i wysyła komentarze do spamu albo wręcz do czarnej dziury:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prac komunijnych moc, widać że buł to intensywny czas. Fajnie widzieć blogowy powrot po latach i dziękuję za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)