PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

sobota, 4 lipca 2015

mój pierwszy igielnik

Postanowiłam ostatnio zrobić igielnik ze słoiczka, bo widziałam taki gdzieś, na blogu czy gdzieś indziej nie pamiętam już dokładnie. No, ale że trochę za małe kółko z materiału sobie wycięłam, to zrobiłam go na takim większym korku po napojach. Taki bardzo prosty, ale mi się podoba:




8 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że Twój własny i spełnia oczekiwania, a tak po za tym mnie też się podoba. Igiełek e nim sporo, czyli jest potrzebny.)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, że CI się przyda, masz teraz fajna przydatną rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest! :) Za mną od dłuższego czasu chodzi igielnik, ale zabrać się jakoś nie mogę... Może w końcu mi się to uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najwżniejsze, że Tobie się podoba i sama go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sobie wyczarowałaś igielnik :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutki..i jeszcze igły mają się gdzie schronić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)