PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 23 kwietnia 2017

zaproszenia

W lutym moja córka miała urodziny i oczywiście bez kinderbalu się nie obeszło. Wykonałam, więc jej zaproszenia dla koleżanek i kolegów. Jak na prawdziwą księżniczkę przystało korona musi być:






Rocznik mojej córki jest dość duży, więc i zaproszonych gości było sporo. A tu dowód:






A drugie zaproszenie, to komunijne mojego syna. Tych też trochę musiałam zrobić, ale robiłam je praktycznie na bieżąco, więc nie mam zdjęcia zbiorczego. Te, które mam nie jest najlepszej jakości, bo oczywiście robiłam je w nocy:






Ten papier, który tu wygląda jak różowy w rzeczywistości był biały.

9 komentarzy:

  1. Ciekawa forma zaproszenia, Zaproszenie ładne i skromne, jak na tę Uroczystość przystało.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te zaproszenie w kształcie korony a i to komunijne haftem matematycznym bardzo mi się spodobało
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z zaproszeniami w kształcie korony. Zaproszenie na komunię eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe zaproszenia. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Spisałaś się na medal. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zaproszenia córci to iście królewskie

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysłowa forma, podoba mi się taka korona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)