PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

czwartek, 27 lipca 2017

jeszcze komunijne

Mam do pokazania jeszcze komunijne karteczki, które robiłam dla znajomej. Zamówiła trzy karteczki. Ponieważ była ona chrzestną komunikanta, więc przygotowałam jej kartkę ciut inną:









a do karteczki przygotowałam pudełko:









A dla jej córek przygotowałam takie karteczki:






9 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie pamiątki wyszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyszedł obrys dłoni, wręcz anatomicznie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pamiątki zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kornelko! Prześliczne karteczki i takie delikatne - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowa okazja, więc wyjątkowe karteczki:)). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)