PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 2 lipca 2017

znów mamy wakacje

Niby czasu powinno być więcej a tu lipa. Znowu godzin brakuje, ale mam nadzieję, że teraz będę go miała jednak troszeczkę więcej.



Książka już poleciała w świat. W drodze losowania jako pierwsza miała być Marychna Z, ale do tej pory się nie odezwała i nie mam jej adresu. Z tego też powodu przesunęłam ją na koniec kolejki. Jak się nie odezwie, to ją po prostu pominę i trudno. A kolejka jest następująca:



1. Dorota
2. Mariola
3. Anna Maksymiuk
4. cecyliarodzinaidom
5. Marychna Z
6. Etoile



No i na koniec chcę się jeszcze pochwalić torcikami, które miałam na komunię mojego syna. To nie moja robota, ale chcę je Wam pokazać:










Smakowały równie dobrze jak wyglądają.

11 komentarzy:

  1. Kornelio! Prześliczne miałaś te torty - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Torty tak piękne, że szkoda je kroić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają te torcik, mniam ale mi ślinka cieknie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne torciki,pomyslowe i na pewno smaczne, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i smakowite te torty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej podaj mi swoj adres do wysylki wedrujacej ksiazki na mail daria.krys@onet.pl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowite torty aż szkoda je kroić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i smakowite na sam widok torty. A z tym czasem to chyba ostatnio większość z nas ma niedosyt. Gonią te godziny i zdążyć z niczym nie można. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)