PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

środa, 7 czerwca 2017

zawieszka na drzwi

Na początku przepraszam za moją nieobecność, ale pochłonięta byłam innymi sprawami. O wędrującej książce pamiętam, w najbliższym czasie ogarnę to wszystko i wyślę w świat.



Dziś chcę Wam pokazać serduch na drzwi wejściowe do domu. Mąż wyciął mi je ze sklejki a ja ozdobiłam koronką oraz kwiatami ze wstążki i powstało takie coś:




6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne serce świetna dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  2. Kornelko! Prześliczne Serduszko , Bardzo mi się spodobało - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Surowa sklejka pięknie komponuje się z czerwienią - cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąż kierował się miłością przy wycinaniu bo widzę że wygląda przepięknie i z dbałością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pomocą męża wyszła śliczna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)