PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

piątek, 23 lutego 2018

kartki przez cały rok - luty

http://iwanna59.blogspot.com/2018/02/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-luty-2018.html



I kolejny miesiąc dobiega końca, tym razem udało się mi dwie kartki. Pierwsza kartka urodzinowa:







Tutaj wybrałam linię listki - tulipan - ramka. Dodatkowo ramka jest w kolorze różowym, więc jeszcze jeden element się trafił. W tym miesiącu miałam dwa jubileusze urodzinowe, więc powstała jeszcze taka kartka:






Tu też wybrałam tę samą linię, jakoś tak wyszło. Nie wiem, czy to coś przy tulipanach można nazwać listkami, ale pojawiły się one na ramce. Już pokazuję zbliżenie na listek:






I na koniec kolaż zdjęć:




9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki , oj zatęskniłam za haftem matematycznym . Fajne są te metalizowane nici, choć ciężko się nimi wyszywa to efekt jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kornelko! Wspaniałe karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne karteczki. Takie delikatne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły te kartki w stylu Clean & Simple ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wykonane karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Bardzo się mi podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kwiatowe i jednocześnie wiosenne kartki! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)