PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

czwartek, 1 lutego 2018

wymiana kartkowa - styczeń

http://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/01/moja-kartka-styczen.html



Moja karteczka w tej zabawie poleciała do Sikoreczki. Zrobiłam dla nie taką karteczkę z literką E:






Natomiast do mnie przyleciała cudna karteczka od Etolie:






W środku kartki znalazłam znaczenie mojego imienia. Trochę się zgadza, ale nie wszystko. Dziękuję za śliczną karteczkę.

9 komentarzy:

  1. Super karteczkę zrobiłaś Kornelko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, taka eteryczna:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kornelko świetny jest monogram haftem matematycznym . Widzę, że pozostałaś wierna swoje technice.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kornelko! Piękną karteczkę zrobiłaś, Również piękną otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za karteczkę. Spodobała się mi. Jest piękna. Chociaż dalej jestem lewa w tym hafcie próbuję swoich sił w kolejnych wyzwaniach u Lidzi.
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka! Widzę, że też bawisz się w tej technice. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)