PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

piątek, 13 kwietnia 2018

zaczynam nadrabiać zaległości

Zeszły miesiąc był dla mnie bardzo intensywnym miesiącem, ale nie blogowo. Nie miałam już sił na wstawianie postów i zaglądanie na bloga. Poskutkowało to tym, że nie zdarzyłam wstawić posta z kartkami na zabawę całoroczną u Ani. No trudno, ale pochwale się nimi.
Pierwsza powstała kartka na osiemnaste urodziny według tego wzoru:






I zbliżenie na sukienkę:







Druga powstała kartka wielkanocna z kurczakiem:






No taki sobie mi ten kurczak wyszedł:






A oprócz kartek na zabawę, zrobiłam też jedną świąteczną z tego wzoru:




8 komentarzy:

  1. Kornelko świetny kartki w iris folding, zwłaszcza ta wieczorowa suknia. Porywam obie i dorzucę do kwietniowego podsumowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz:)). Pozdrawiam wiosennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Genting Crown

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)