PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

czwartek, 3 maja 2018

wymiana kartkowa - marzec i kwiecień

http://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/03/moja-kartka-marzec.html



Na początek karteczkę, którą  w marcu robiłam dla Basi. Na tej karteczce znalazł się motyl:









Natomiast do mnie przyleciała śliczna biedroneczka od Pasji Magos:






I od razu załatwimy też kwietniową wymianę:



https://misiowyzakatek.blogspot.com/2018/04/moja-kartka-kwiecien.html



I tym razem truskaweczki ode mnie poleciały do Bogusławy Matusiak:









Natomiast do mnie przyleciało cudne jabłuszko od Annetty:






I to na tyle dziś, mam nadzieję, że w maju już będę tu częściej zaglądać ;)

8 komentarzy:

  1. Kornelko! Piękne karteczki Zrobiłaś, ładne również otrzymałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki:). Pozdrawiam majowo:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kornelko, wszystkie wymiankowe kartki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jabłko dotarło :-) Wybrałaś piękne wzory na kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne wymiankowe karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow rewelacyjne karteczki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)