PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 29 maja 2022

zaproszenie na komers

 Mój najstarszy syn kończy w tym roku podstawówkę. Zostałam, więc poproszona o wykonanie zaproszeń na komers. A, że ja za dużo czasu nigdy nie mam, to najpierw główkowałam co tu wyszyć na taką imprezę. W pierwszej wersji chciałam wykonać inny haft, ale pozostało mi za mało czasu. Bałam się, że się nie wyrobię i zrobiłam coś prostszego:



wzór i stempelek

5 komentarzy:

  1. Generalnie to Cię podziwiam za to wyszywanie, ja to bym zrobiła pewnie z jakiś wycinanek. Fajnie wyszło , mam nadzieję że zdążyłaś !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i eleganckie zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa forma, z pewnością bardzo się podobało. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)