PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

poniedziałek, 6 czerwca 2022

Z innej beczki

 Dziś pochwalę się innymi robótkami. Dla mojego dziesięciolatka przygotowałam tort. Wprawdzie on uwielbia Hot Wheels, ale niestety musiał zadowolić się piłką nożną. A tak wygląda mój torcik:





I jeszcze prezent z okazji dnia matki właśnie od tego dziesięciolatka:





Jestem dumna i z siebie, ale też i z mojego syna.

9 komentarzy:

  1. Piękne prezenty, Twój smaczny, a syna będzie na lata😁. Pozdrawiam serdecznie Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort w kształcie boiska - rewelacja. Moi wnukowie byliby zachwyceni (obaj grają w piłkę). Prezent od syna świetny, będzie pamiątką na lata.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne obie prace i torcik Twojego autorstwa i prezent od syna.
    Może jestem upierdliwa ale przeszkadza mi twoja czcionka a właściwie jej wielkość. Ja już stara jestem i nawet w okularach mam problem z odczytaniem tego co piszesz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja, ciężko się czyta, czas to zmienić ;)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za powiększenie czcionki Teraz to wszystko idealnie widzę !!!

      Usuń
  4. Twój tort to istne arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój tort urodzinowy piękny i na pewno smakowity. Prezent od syna - rewelacyjny! Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)