PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 8 stycznia 2023

Noworoczne powitanie

 I znowu kilka miesięcy uciekło mi między palcami. Oj zabrakło czasu na bloga. Mam nadzieję, że w końcu w tym roku już trochę więcej mnie tu będzie. Na początek tego roku pojawiam się z kartką, którą wykonałam na chrzest dla dziewczynki. Nie miałam zbyt wiele czasu na wykonanie, więc taka skromniutka. Wbrew pozorom długo mi zeszło nim wyszyłam wzór, a myślałam, że będzie szybko.









6 komentarzy:

  1. Urocza kartka ,a wzór piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż czasem tak bywa , że na bloga brakuje już czasu, w końcu spać też kiedyś trzeba, ale jak będziesz na emeryturze to czas się znajdzie.
    Karteczka wyszła Ci super, dzięki za wzorek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka! Niestety, większość robótek ręcznych to złodzieje czasu, a ten hafcik był dosyć wymagający. Albo tworzymy, albo piszemy. Ania pisze, że na emeryturze ....., mam koleżankę emerytkę i ma jeszcze mniej czasu niż ja 😀 Zobaczymy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, delikatna kartka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza karteczka🤩, czekam na kolejne😁. Pozdrawiam cieplutko 😘❤️.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, słodka karteczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)