PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 29 stycznia 2023

Leniwy styczeń

 Na początek odniosę się to Waszych komentarzy. Myślę, że jednak na emeryturze nie będę miała więcej czasu. Obserwuję znajome emerytki i niestety ciągle zajęte. No, ale czas pokaże, najpierw trzeba jej dożyć.

Miałą wielkie plany na ten rok. Nie mówię, że nic mi nie wychodzi, ale niestety choroba trochę pokrzyżowała mi plany. Miałam tak mocne zapalenie zatok, że chodziłam tylko z chusteczką, a właściwie to z papierowym ręcznikiem w ręce. Myślę, że po tej ponad dwutygodniowej kuracji mam tak wyczyszczone zatoki, że na dłużej będzie spokój. Najpierw tydzień leczyłam się sama, ale potem już byłam zmuszona pójść do lekarza. 

Mam jeszcze kilka starych rzeczy do pokazania, więc zacznę od wakacyjnych moich dzieł. Sporo wakacyjnego czasu spędzam na tworzeniu korony dożynkowej i innych ozdób ze zboża. Oczywiście pracuje więcej pań, ale mój udział też jest. Między innymi plotłam wianki, które były ozdobione kwiatkiem. Tworzyła je już inna pani, ale zobaczcie całość dekoracji:








Trochę pracy było, bo powstało ponad dwadzieścia takich wianuszków:








No i jeszcze zrobiłam kilka mniejszych na świeczki:






5 komentarzy:

  1. Hejka! Właśnie między innymi nie robię żadnych planów , ot co mi w duszy gra to robię. Potwierdzam ja niby emerytka a wcale aż tyle dodatkowego czasu nie mam. ale plus jest taki że nie muszę się juz zrywać z łóżka skoro świt. Ale potem fakt brakuje tych przespanych godzin, ale teraz bym się już w życiu nie zgodziła zamienić na pracę. Plus taki że płacą Ci za nic nie robienie i ma się urlop 365 dni w roku !!
    Dożyjesz i Ty tych czasów , czego życzę z całego serca !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pracowita jesteś ,piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Piękne są te wianuszki, naprawdę rewelacyjne prace.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż? Ponoć na emeryturze nigdy nie ma czasu :) Dużo zdrowia bo bez niego nic nie wychodzi.
    Piękne wianuszki i super dekoracje!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Emerytura to druga młodość to gdzie ma być ten wolny czas,prawda?
    Podziwiam wianuszki,takie dekoracje wymagają cierpliwości 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)