PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

środa, 22 lutego 2023

szydełkowe kwiatki

 Ostatnio polubiłam szydełko, sama nie wiem czemu. Taki zestaw szydełek kupiłam kiedyś okazjonalnie i sobie leżał. Teraz niedawno się na niego natknęłam i spróbowałam swoich sił. Pooglądałam filmiki, poszukałam wzorów na pintereście, a jednego to nawet sama tworzyłam kombinując. Spodobało mi się szydełko, więc może polubimy się na dłużej:






















Udało mi się wydziergać również serduszko na walentynki:





6 komentarzy:

  1. Szydełko jest sympatyczne i od razu widać, ze się polubiliście. Piękne prace!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z szydełkiem dawno polubiłam choć kiedyś dziergałam tylko na drutach . Teraz szydełko i krzyżyki to moje dwie ulubione techniki. Ale przyznaję bez bicia kwiatków na szydełku jeszcze nie robiłam
    Polecam filmiki AureliMyszkiSzarej. Tłumaczy bez mała łopatologicznie, trudno nie zrozumieć !! Praktycznie ma Wszystko, choć specjalizuje się w serwetkach !!
    Pozdrawiam i powodzenia z szydełkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze kwiatuszki a szydełko fajnie ze ci przypadło do gustu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatuszki i serduszko Ci powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kwiatki, warto uczyć się czegoś nowego, a Tobie wyszło pięknie. Czekam na kolejne prace. Pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)