PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

piątek, 28 lutego 2014

kartka na chrzest

Kartkę tę wykonałam na chrzciny mojego syna, ale oczywiście wręczyli mu ją dziadkowie. Bardzo lubię wykonywać kartki haftem matematycznym, więc pojawia się kolejna taka praca. Taki mały aniołek:
 Tutaj zbliżenie na aniołka:
 Forma jest nie tradycyjna, a taka harmonijka (nie wiem jak to nazwać) z kopertą na pieniążki. Kopertę wykonałam samodzielnie.

 Zgłaszam ją na wyzwanie "Praca z aniołem"

3 komentarze:

  1. Po raz pierwszy spotkałam się z takim haftem, ale bardzo mi się podoba. Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik pierwsza klasa a rodzaj kartki to tzw parawan

    OdpowiedzUsuń
  3. O trafne określenie, właśnie nie wiedziałam co mi to przypomina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)