PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

wtorek, 25 lutego 2014

serce

Kończy się luty, więc kończy się też wyzwanie całoroczne z hasłem SERCE. Dostałam już karteczkę od AnnyT. Oto ona:
Śliczna karteczka, bardzo mi się podoba. A ja przygotowałam karteczkę dla Reni. Zgłaszam ją na wyzwanie Zainspiruj nas. Długo myślałam co tym razem przygotować i dlatego w tym miesiącu tak późno wysyłam kartkę. Reniu nie martw się na pewno dotrze, a jeżeli nie to przygotuję drugą taką samą. Oto moja kartka:


5 komentarzy:

  1. Nie robię kartek:((, ale Twoja z misiaczkiem bardzo mi się podoba. Może być z niej śliczny obrazek do dziecinnego pokoju(czekam na wnuki, tylko dzieci się cóś ociągają). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka dotarła, serdecznie dziękuje za śliczną kartkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że dotarła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)