PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 10 marca 2019

aniołki zaproszenia

W adwencie u nas na roratach dzieci wrzucają do koszyczka serduszka, a potem ksiądz losuje osobę, która zabiera ze sobą figurkę Maryi i w domu organizuje spotkanie modlitewne. Moja córcia w grudni została Marianką, a one zabierają figurkę według listy. Skoro jeszcze przed rozpoczęciem adwentu wiedziałam kiedy będziemy mieli to nabożeństwo, to postanowiłam wykonać na tę okazję moim dzieciom zaproszenia. I tak powstały zaproszenia w kształcie aniołków, którego wzór miałam z pinterestu:






No i jeszcze cała armia aniołków:




5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)