PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

środa, 27 marca 2019

wiosenny piłkarz

Wiosna kojarzy mi się z soczystą zielenią i w takiej tonacji powstał zeszyt z haftowanym piłkarzem. Wzór znalazłam na pintereście i wyszyłam go muliną fluorescencyjną. Ciężko się nią wyszywa, ale efekt końcowy nie jest najgorszy:





Okładkę zeszytu okleiłam filcem podobnym kolorem a ciemniejszym zielonym filcem zrobiłam ramkę dla haftu. I tak wygląda efekt końcowy zeszytu dla fana piłki nożnej:









Pracę tę zgłaszam na wyzwanie:




5 komentarzy:

  1. Okładka przebojowa i piękna. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mulin fluorescencyjna wygląda rewelacyjnie, koniecznie muszę spróbować.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielony piłkarz na zielonej murawie to wiosna w pełni :) Bardzo fajna okładka. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie - Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Bry :)
    Równiez przydreptałam w odwiedziny. Piękne hafty, trzymam kciuki za sal i wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)