PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 3 marca 2019

zaproszenia z piłką

Na urodziny mojego syna zrobiłam mu zaproszenia dla kolegów i koleżanek. A jak na miłośnika piłki nożnej przystało pojawiła się piłka według wzoru stąd:






Zaproszenia robiłam na szybko i nie miałam kiedy wydrukować napisu zaroszenie, dlatego zrobiłam go ręcznie. I jeszcze wszystkie zaproszenia razem:




5 komentarzy:

  1. fajne,wcale nie widać że robione na szybko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe zaproszenia:). Pozdrawiam wiosennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne zaproszenia. Piękny hafcik matematyczny.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zaproszenia i jak ładnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)