PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 17 marca 2019

walentynkowa zakładka

W styczniu Czarna Dama na blogu DIY miała swoje gościnne występy. Pokazała nam jak zrobić zakładkę z gumką. Miałam w domu filc i gumkę, więc postanowiłam spróbować też coś stworzyć. Do ideału trochę jej brakuje, ale i tak jestem dumna z mojej serduszkowej zakładki. Wzór serc wyszperałam na pintereście. Skserowałam sobie go w różnych wielkościach i wycięłam serduszka. Ozdobiłam je też kwiatkami ze wstążki:






I zbliżenie na samą zakładkę:




5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i przydatna praca. Brawa dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zakładek nigdy dość,śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, z taką zakładką przyjemniej się czyta:). Pozdrawiam wiosennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci fajnie wyszła, cieszę się że postanowiłaś też sobie taką stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)